U inzerátů ve vyhledávací síti se v rámci AdWords v posledních několika dnech objevuje rozšíření o Hodnocení prodejce. Jedná se o automatické hodnocení, které je zobrazeno stejně jako podle schema.org hodnocení produktu. Hvězdičkové hodnocení prodejce se načítá z Heureky.

Rozšíření reklamy v AdWords o hodnocení e-shopu

Aby se zde hodnocení propisovalo, musí mít prodejce více než 150 recenzí od unikátních uživatelů za poslední rok. Pro většinu e-shopů s kvalitními službami a aktivnějším marketingem by tak neměl být problém tohoto automatického rozšíření v reklamě dosáhnout. Pokud e-shop splňuje tyto dvě podmínky a navíc je hodnocení vyšší, než průměr 3,5, má vystaráno.

Zablokování tohoto rozšíření je možné na záložce „Rozšíření reklam“ a tam rozbalit nabídku „Pokročilé možnosti.“

Detail hodnocení

Když si hodnocení rozkliknete, uvidíte propsaná hodnocení z Heureky. Zde zatím není jasné, jestli se propisují odpovědi inzerenta na jednotlivé recenze – pravděpodobně ano.

Detail rozšíření hodnocení

Test rozšíření

Rozšíření můžete vyzkoušet zadáváním klíčových slov, na která inzerujete. To vás ale může kvůli omezeným rozpočtům ignorovat. Pro test je tak lepší karta „Rozšíření reklam“ v AdWords. Tam by měly být dostupné statistiky.

Petr Krauz, ANT studio