U inzerátů ve vyhledávací síti se v rámci AdWords v posledních několika dnech objevuje rozšíření o Hodnocení prodejce. Jedná se o automatické hodnocení, které je zobrazeno stejně jako podle schema.org hodnocení produktu. Hvězdičkové hodnocení prodejce se načítá z Heureky.
Aby se zde hodnocení propisovalo, musí mít prodejce více než 150 recenzí od unikátních uživatelů za poslední rok. Pro většinu e-shopů s kvalitními službami a aktivnějším marketingem by tak neměl být problém tohoto automatického rozšíření v reklamě dosáhnout. Pokud e-shop splňuje tyto dvě podmínky a navíc je hodnocení vyšší, než průměr 3,5, má vystaráno.
Zablokování tohoto rozšíření je možné na záložce „Rozšíření reklam“ a tam rozbalit nabídku „Pokročilé možnosti.“
Detail hodnocení
Když si hodnocení rozkliknete, uvidíte propsaná hodnocení z Heureky. Zde zatím není jasné, jestli se propisují odpovědi inzerenta na jednotlivé recenze – pravděpodobně ano.
Test rozšíření
Rozšíření můžete vyzkoušet zadáváním klíčových slov, na která inzerujete. To vás ale může kvůli omezeným rozpočtům ignorovat. Pro test je tak lepší karta „Rozšíření reklam“ v AdWords. Tam by měly být dostupné statistiky.
Petr Krauz, ANT studio