Pokud provozujete eshop, nebo řídíte firemní web či portfólio více webů, je celá řada činností, které musíte sledovat a vyhodnocovat. Máme pro vás tip na ATIM.CZ první informační systém pro řízení a vyhodnocování investic do internetového marketingu.

Unikátní vlastností ATIMu je možnost vyhodnocovat efektivitu reklamy, například pro eshopy ATIM on-line počítá kolik provozovatele e-shopu stojí získání objednávky či přístupu z určitého zdroje. Díky koncepci modulového řešení, si můžete vybrat jen ty moduly, které potřebujete pro řízení vašich aktivit v souvislosti s internetovým marketingem o nichž si povíme dále. ATIM můžete provozovat jako hostované řešení přímo na atim.cz. V případě, že chcete mít vaše citlivé informace o investicích a řízení internetového marketingu pouze pod svou kontrolou, můžete mít instalaci ATIMu na vašich serverech. ATIM se vyznačuje nejen unikátní funkčností, ale vaši oblibu si získá i svým uživatelským rozhraním, které je plně na platformě webu 2.0. Na závěr co vás určitě potěší nejvíce – ATIM je zcela zdarma, ve své plné verzi bez jakýchkoliv podmínek a omezení.

Specifikace všech modulů :

Unikátní řízení a vyhodnocení investic

– evidence investic do reklamy na internetu včetně souvisejících nákladů
– unikátní globální vyhodnocení efektivity provozování e-shopu
– vyhodnocení zdrojů objednávek z Google Analytics pro e-shopy

SEO modul

– sledování umístění klíčových slov ve vyhledávačích
– monitorování hodnot Srank, GPrank, JyxoRank, indexace stránek
– sledování umístění zpětných odkazů a jejich ranků
– značkování odkazů

Analytické nástroje

– unikátní analýza cen a umístění ve zbozi.cz

Řízení činností

– projektová evidence pro řízení projektů
– řízení činností evidence úkolů
– uživatelské atributy – evidence informaci o zákaznících pro SEO agentury

Evidence informací

– komplexní evidence informací k činnostem
– evidence hesel a přístupů pro váš web a aplikace
– katalog webů a služeb pro sdílení v týmu

Výstupy

– sumární přehledy informací za sledované weby
– standardizované výstupy a reporty v pdf

Konfigurace

– nastavení a konfigurace vlastní instalace ATIMu

Popis nejzajímavějších modulů :

Modul – Vyhodnocení návratnosti internetového marketingu pro eshopy

Jedná se o unikátní funkci, kdy uložená data o výši investic v daném čase se porovnají s daty o počtech přístupů a plnění cílů, či konverzí na Google Analytics a vy máte opravdu jediněčnou možnost na úrovni jednotlivcýh zdrojů provozu zjistit kolik vás stojí jedna objednávka, či jeden přístup.

Modul – Analýza cen a umístění ve zbozi.cz

Pohled na vaši sledovanou položku, na jaké je pozici se nachází z hlediska nejlevnější ceny. Systém dohledá ceny konkurence a vy víte jaká by měla být cena, aby jste se zobrazila na 1,5 či 10 pozici.

Modul – Zjišťování a monitorování pozic klíčových slov ve vyhledávačích

Na kterých pozicích se nachází v daných vyhledávačích váš, to vám zjistí tato funkce. Součástí je komplexní historie vývoje umístění klíčových slov.

Celkové hodnocení

ATIM je první aplikací, jejímž cílem je pokrytí komplexního řízení internetového marketingu.Jeho komplexnost umožní vaši firmě přestat používat k evidenci excely, wordy a jiné samostatné aplikace, ale profesionálně řídit všechny informace a data související s provozem vašeho webu, či e-shopu. Krátce po svém uvedení se ATIM probojoval do finále soutžě Computerwordu a získal ocenění IT produkt roku 2010.