Heureku využívá i po nedávných skandálech většina e-shopů. Pro většinu z nich je to totiž jediná šance, jak alespoň něco prodat. Ať už vlastníte malý internetový shopík nebo obrovský e-shop, měli byste vyhodnocovat návštěvnost a její zdroje a to správně. Návštěvnost z Heureky, jak jste si již jistě všimli, je rozdělena na subdomény pro jednotlivé kategorie Heureky. Heureka ale vlastní i několik satelitních webu, mezi které patří:
- Seznamzboží.cz
- SrovnáníCen.cz
- NejlepšíCeny.cz
Na těchto satelitních webech se zobrazuje stejné zboží, které je posílané feedem do Heureky. Proto je pro kompletní přehled návštěv a výkonnosti klientovo „Heurekovské kampaně“ potřeba sledovat v Google Analytics nejen Heureku, ale i zmíněné satelity. I na nich se utrácejí vaše kredity…
Nastavení v Google Analytics
V GA lze správného měření docílit nastavením filtru. Jak na takové nastavení? Stačí kouknout na tři screeny a je vše jasné!
1. Nastavení filtru | Můžete využít následující text pro přidání do filtru – heureka|seznamzbozi|srovnanicen|nejlepsiceny
2. Po použití nastaveného filtru už stačí jen uložit zkratku.
3. Zobrazení kompletních statistik z Heureky a satelitních webů
Jak vidíte, nastavení není vůbec složité a urychlí čas při vyhledávání zdroje návštěvnosti. Tak ať se vám na Heurece daří!