Heureku využívá i po nedávných skandálech většina e-shopů. Pro většinu z nich je to totiž jediná šance, jak alespoň něco prodat. Ať už vlastníte malý internetový shopík nebo obrovský e-shop, měli byste vyhodnocovat návštěvnost a její zdroje a to správně. Návštěvnost z Heureky, jak jste si již jistě všimli, je rozdělena na subdomény pro jednotlivé kategorie Heureky. Heureka ale vlastní i několik satelitních webu, mezi které patří:

  • Seznamzboží.cz
  • SrovnáníCen.cz
  • NejlepšíCeny.cz

Na těchto satelitních webech se zobrazuje stejné zboží, které je posílané feedem do Heureky. Proto je pro kompletní přehled návštěv a výkonnosti klientovo „Heurekovské kampaně“ potřeba sledovat v Google Analytics nejen Heureku, ale i zmíněné satelity. I na nich se utrácejí vaše kredity…

Nastavení v Google Analytics

V GA lze správného měření docílit nastavením filtru. Jak na takové nastavení? Stačí kouknout na tři screeny a je vše jasné!

1. Nastavení filtru | Můžete využít následující text pro přidání do filtru – heureka|seznamzbozi|srovnanicen|nejlepsiceny

nastaveni-filtru-pro-satelitni-weby-z-heureky

2.  Po použití nastaveného filtru už stačí jen uložit zkratku.

nastaveni-filtru-pro-satelitni-weby-z-heureky

3. Zobrazení kompletních statistik z Heureky a satelitních webů

Zobrazení kompletních statistik z Heureky a satelitních webů

Jak vidíte, nastavení není vůbec složité a urychlí čas při vyhledávání zdroje návštěvnosti. Tak ať se vám na Heurece daří!