V SocialSprinters připravili tahák s 20 nápady na příspěvky na sociální sítě, které podle nich vždy fungují. Tento tahák je dobrý začátek k úspěchu na Facebooku. I když stále platí, že bez placené propagace bude mnohem náročnější zaujmout.
- Dát nahlédnout lidem pod pokličku příprav nové kampaně, produktu/služby nebo do zákulisí firmy a její každodenní činnosti.
- Zapojit fanoušky do diskuze tím, že nastíníme problém a zeptáme se na řešení (např. při výběru nového loga, triček na firemní akci atd.).
- Zeptat se fanoušků na zpětnou vazbu.
- Vytvářet soutěže, které by měly být vtipné, zábavné či zajímavé.
- Sdílet relevantní články či aktuality z oboru, pokud není nápad nebo možnost vytvořit vlastní.
- Vytvářet ankety, které jsou skvělé na vytváření diskusí. A pak sdílet i výsledek ankety v samostatném příspěvku.
- Sdílet inspirativní obrázky a citáty.
- Psát sezónní příspěvky nejen na Vánoce, Velikonoce, Valentýn, ale také na prázdniny, významné sportovní akce, očekávané filmové novinky atd.
- Citovat články z blogu a vytvořit takový zajímavý titulek, který vyvolá zvědavost a donutí je článek rozkliknout.
- Budovat vzájemná partnerství v oboru a poté se vzájemně propagovat.
- Fungují také výzvy, které skvěle zapojí fanoušky.
- Zveřejňovat odkazy na návody, postupy, jak…
- Sdílet expertní tipy a tím zákazníkům ušetřit čas i peníze.
- Poukázat na svou nedokonalost. Když se něco pokazí, přiznat to.
- Ukázat fotografie kanceláře, výroby či zaměstnanců.
- Být vtipní. Serióznost ano, ale někdy není od věci ukázat, že máme smysl pro humor.
- Sdílet recenze nebo vyjádření uživatelů.
- Sdílet vlastní předpovědi, když se chystají změny.
- Točit videa.
- Publikovat zaslané fotografie zákazníků a zvyšovat tak tzv. „social proof“.
Více v samotném e-booku na: https://socialsprinters.com/files/20prispevku_ktere_funguji.pdf