V SocialSprinters připravili tahák s 20 nápady na příspěvky na sociální sítě, které podle nich vždy fungují. Tento tahák je dobrý začátek k úspěchu na Facebooku. I když stále platí, že bez placené propagace bude mnohem náročnější zaujmout.

  1. Dát nahlédnout lidem pod pokličku příprav nové kampaně, produktu/služby nebo do zákulisí firmy a její každodenní činnosti.
  2. Zapojit fanoušky do diskuze tím, že nastíníme problém a zeptáme se na řešení (např. při výběru nového loga, triček na firemní akci atd.).
  3. Zeptat se fanoušků na zpětnou vazbu.
  4. Vytvářet soutěže, které by měly být vtipné, zábavné či zajímavé.
  5. Sdílet relevantní články či aktuality z oboru, pokud není nápad nebo možnost vytvořit vlastní.
  6. Vytvářet ankety, které jsou skvělé na vytváření diskusí. A pak sdílet i výsledek ankety v samostatném příspěvku.
  7. Sdílet inspirativní obrázky a citáty.
  8. Psát sezónní příspěvky nejen na Vánoce, Velikonoce, Valentýn, ale také na prázdniny, významné sportovní akce, očekávané filmové novinky atd.
  9. Citovat články z blogu a vytvořit takový zajímavý titulek, který vyvolá zvědavost a donutí je článek rozkliknout.
  10. Budovat vzájemná partnerství v oboru a poté se vzájemně propagovat.
  11. Fungují také výzvy, které skvěle zapojí fanoušky.
  12. Zveřejňovat odkazy na návody, postupy, jak…
  13. Sdílet expertní tipy a tím zákazníkům ušetřit čas i peníze.
  14. Poukázat na svou nedokonalost. Když se něco pokazí, přiznat to.
  15. Ukázat fotografie kanceláře, výroby či zaměstnanců.
  16. Být vtipní. Serióznost ano, ale někdy není od věci ukázat, že máme smysl pro humor.
  17. Sdílet recenze nebo vyjádření uživatelů.
  18. Sdílet vlastní předpovědi, když se chystají změny.
  19. Točit videa.
  20. Publikovat zaslané fotografie zákazníků a zvyšovat tak tzv. „social proof“.

Více v samotném e-booku na: https://socialsprinters.com/files/20prispevku_ktere_funguji.pdf