,

Letní a podzimní novinky z Skliku 2016

Sklik

V Skliku se toho za poslední dobu stalo poměrně hodně – přečtěte si nejaktuálnější informace v podrobném přehledu.

Dynamický retargeting

Od 20.9.2016 umí Sklik dynamický retargeting. Principem se jedná o stejný typ kampaně jako známe z Google Adwords dynamický remarketing, ale v některých funkcích jsou v Skliku zatím omezená nastavení.

Předpokladem pro spuštění dynamického retargetingu v Skliku je:

  • aktivní propagace produktů na zbozi.cz
  • propojení účtů zbozi.cz a Sklik

Samotné nastavení a spuštění kampaně je celkem rychlé. Menší nevýhodou je, že zatím je defaultně nastavená 1 šablona bannerů pro dynamický retargeting a nelze měnit. A také není možné cílit na promyšlenější retargetingová publika, která by například cílila jen na některé kategorie webu.

Sjednocená peněženka pro služby od Seznamu

Nově se dobíjí a čerpá kredit jen z jedné kapsy v Seznam peněžence. Dříve měla každá služba svou kapsu (Sklik, Firmy.cz, Zbozi.cz a další) a každá kapsa se dobíjela kreditem zvlášť. Tomu je konec, Nyní už se dobíjí jen jedna kapsa a kredit je využíván pro všechny služby od Seznamu.

Sjednocená peněženka je jiná hlavně v tom, že na první pohled není už z peněženky patrné, kolik kreditu a na jakou službu se dobíjelo a jak často. Statistiky čerpání kreditu lze i nadále  zjistit a to v jednotlivých službách (Sklik, Zbozi.cz…).

Při dobíjení je nyní třeba myslet na to, že kredit bude čerpán na všechny placené služby Seznamu najednou. Nejjednodušší způsob, jak se vyhnout vyčerpaným kreditům v Seznam peněžence je, nastavit si automatický mail s upozorněním na docházející kredity.

Konec inzerce elektronických cigaret

V platnost vstoupila novela zákona, která omezuje reklamu na elektronické cigarety a příslušenství. Elektronické cigarety spadají podle zákona pod tabákové výrobky a tabákové výrobky není možné v ČR propagovat.

Retargeting nově i na firemní profil na Firmy.cz

Do firemního zápisu na Firmy.cz je možné umístit retargetingový kód z Skliku, který umožní vytvořit retargetingové publikum z návštěvníků firemního zápisu na firmy.cz. Rozšiřují se tím možnosti retargetingu přes Sklik a tedy i oslovení většího počtu uživatelů, i těch, kteří ještě nenavštívili webové stránky.

Další prostor pro reklamu na homepage Seznamu

Seznam nově na HP Seznamu vypisuje články z různých věrohodných portálů. Tato sekce se článkami se nachází v dolní části domovské stránky Seznamu a nazývá se: Další zajímavé články z českého internetu.

A právě v této části, mezi výpisem článků, je prostor i pro zveřejnění textové reklamy přes Sklik. Cílit lze pomocí umístění, retargetingu nebo zájmů.

Novinky v Skliku 2016