Další měsíc, další novinky. Tentokrát hlavně ze světa sociálních sítí. Není toho moc, ale je to zajímavé.

Facebook zveřejnil aktuální data o počtech uživatelů

Facebook opět zveřejnil údaje o počtu uživatelů na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messenegeru. Zároveň propojil víc jak 50 milionů lidí přes Internet.org a odeslal 5 milionů zařízení pro VR.

Prioritu na Facebooku budou mít delší videa

Facebook upravil svůj hlavní algoritmus pro řazení příspěvků na zdi. Při doručování příspěvků a videí dá větší prioritu delším videím, i když budou mít stejnou sledovanost jako kratší spoty.

Facebook se snaží vyjít vstříc tvůrcům kvalitního obsahu, kteří si dali s přípravou videa větší práce, ale byli do teď za svoji práci penalizováni. Hlavním měřítkem dosahu videa teď bude jeho kvalita.

31 copywriting tipů z psychologie

Přečtěte si 31 copywriting tipů od Ondřeje Ilinčeva, který se za pomoci psychologie snaží maximalixovat přesvědčivost textů. Jak píše v článku “95 % internetu je text. 80 % všech A/B testů je text.

-> http://www.ilincev.com/copywriting

Cílení obsahu podle visibility.sk

Základem všeho je unikátní, zajímavý a hodnotný obsah – content marketing. Stojí za to si přečíst článek od visibility.sk, kteří rozvinuli myšlenku cílení obsahu dle věku. Věk lze použít jako rozhodující faktor – dědu zajímá něco jiného, než studenta SŠ. Jak na to?

-> https://visibility.sk/blog/vsade-samy-content-marketing-cielite-vsak-spravne/

Širší cílení u dynamických reklam na Facebooku

Facebook připravuje nový formát dynamických reklam. DPA (Dynamic Product Ads) díky tomu už nebudou čistě remarketingovým nástrojem. V nové verzi DPA půjde cílit i mimo návštěvníky e-shopu na širší cílové publikum.

Do teď bylo možné zasáhnout pouze uživatele, kteří navštívili web a provedli na něm nějakou akci například si prohlíželi produkty. To by mohl být problém u malých webů a stránek s nízkou návštěvností.

Novinka umožňuje cílit na širší publikum a oslovit potenciální zákazníky, kteří o daných stránkách nikdy neslyšeli. Facebook díky svému algoritmu pozná uživatele, který hledá určité nabízené produkty, a pokud odpovídají katalogu produktů, tak těmto uživatelům Facebook doručí reklamu.

Samozřejmě jde cílovou skupinu ještě dále omezit například výběrem konkrétní značky, pohlaví nebo věku. Jsou zde stejné možnosti jako u nastavení jiné reklamy.

Zdroj: http://newsfeed.cz/novy-format-dynamickych-reklam-nabidne-sirsi-cileni/

Marketing Miner v praxi

Nástroj Marketing Miner dokáže opravdu hodně – podívejte se na článek o MM nebo sledujte seriál článků o využitelnosti tohoto mocného nástroje.

Petr, ten z ANT studia