, ,

Nejúčinnější slova v PPC reklamách

Při tvorbě textových reklam musíte alespoň trochu poznat sortiment, cílovou skupinu uživatelů a umět základní zásady copywritingu. Reklamu vytvoříte i bez znalostí copy, ale jedná se pak o nudné inzeráty, které nikomu nic neřeknou.

Omezení a pravidla

Každé rozhraní pro tvorbu reklamy má své omezení – bavme se nyní o Google AdWords. Při tvorbě kampaně jsou problémem různé zakázané znaky (například „!“), nesmíte používat velká písmena a mnoho výrobců má nastavený zákaz používání jejich brandu. Namísto inzerce na Kopačky Adidas tak musíte volit různé krkolomné výrazy, jako jsou třeba Kopačky od Adidasu ..

Díky těmto pravidlům se v textových reklamách neobjevují žádné chyby. Nebo alespoň minimálně. Rozdíl mezi jednotlivými inzerenty je pak hlavně v nápadu na text s povolenými znaky a samozřejmě schopnost správného nastavení klíčových slov v příslušných shodách, určení rozpočtů a maximálních CPC atd.

Copy v PPC

Velký vliv na kvalitu reklamy má nejen přistávací stránka (stránka, na kterou odkazujete), ale také reklama samotná. Měli byste v reklamě naznačit, kam odkazujete. Díky tomu může být proklik levnější a vy získáte navíc vyšší míru prokliku (CTR).

Skvělou pomůckou pro tvorbu reklam může být seznam silných slov, který vytvořila pizzaseo.com. Z běžného textů můžete díky těmto slovům reklamu obohatit o něco, co konkurence nemá.

Seznam silných slov do PPC reklam PizzaSEO.com

Silnýmy slovy můžete uživatele, který vyhledává nějaký produkt či službu, nadchnout nebo zaujmout natolik, že reklamu proklikne bez váhání.

Podle PizzaSEO.com vychází z průzkumu/experimentu také poměrně dobře využití negativních výrazů – respektive výrazů, které jsou spojené s negativními emocemi. Pokud si vezmeme do parády třeba SEAT Leon ST Cupra, můžete mít před tímto spojením například slova lákavý, omamný nebo nespoutaný. Proč ale nezvolit podle seznamu slova, jako je třeba: brutální, zlobivý, neskrotný .. Přeci jen 290 koní v rodinném kombíku nemusý být pouze lávavých.

Výzva k akci

Ani výzva k akci nemusí být nudná a předvídatelná. Pro to pak slouží dokument na https://blog.pizzaseo.com/sk/dochazi-vam-napady-pri-tvorbe-ceskych-ppc-kampani-zkuste-to-s-nasim-tahakem/ – tabulka na docs.google.com/spreadsheet/d/pizzaseo.com/CTA-tahak-cz.

Tvořte kvalitní texty a texty s emocemi. Uvidíte, že se vám to vyplatí!