, , ,

Rozšíření o volání v AdWords i Sklik – využíváte ho?

Rozšíření o volání v textových reklamách ve vyhledávací síti je u Googlu standardem již delší dobu, Sklik tuto funkci (Click2Call) nabízí od poloviny února 2016. Funguje to vcelku jednoduše. Při vyhledávání nějakého dotazu se vám u placených výsledků zobrazí ikonka telefonu, na kterou můžete kliknout a zavoláte na přednastavené telefonní číslo. Z 99 % výsledků se zobrazuje tato ikonka pouze na mobilních zařízeních, u počítačů je to spíše náhoda. Je pravda, že volat někomu z počítače může málokdo.

Click2Call - hledání

 

Zvýšení proklikovosti reklamy

Díky takovému rozšíření nemusí uživatel vyhledávat kontakt na webu a zavolá rovnou. Reklama je z různých výzkumů až o 10 procent proklikovější, než u reklamy bez rozšíření. Pokud takové rozšíření nastavujete, musíte si uvědomit několik základních věcí. Jinak budete platit zbytečně.

Přemýšlejte u nastavení rozšíření

Při nastavování rozšíření o volání musíte přemýšlet a to především nad tím, jestli váš klient nebo vy samotní budete schopni telefon zvedat. Provoz takového rozšíření by se vám totiž mohl výrazně prodražit. Při stále obsazené lince volající většinou nečeká a hovor ruší. A když mu telefon nebudete brát, zkusí to jinde.Nastavení rozšíření o volání v Skliku - Click2Call

Vyplatí se takové rozšíření?

Také je dobré rozmyslet, jestli rozšíření o volání vůbec využijete. Jistě, reklama může být lépe vidět ve výsledcích vyhledávání, můžete tím získat široké spektrum nových uživatelů. Záleží však na oboru, ve kterém podnikáte. Pokud nabízíte poradenské služby, zboží na poptávku nebo stavební služby, takové rozšíření využijete téměř určitě. V případě, že máte e-shop s granulemi pro psy, pravděpodobně nechcete, aby se vás klienti ptali, kdy zboží dorazí a jeslti lze objednat i po telefonu. Za vaše peníze za reklamu. Jednoduše řečeno – telefon s klientem nepřinese ani jedné straně nic, nevyplatí se realizovat.

Cena kliknutí na rozšíření o volání – Click2Call

Cena je stanovena na základě aukce a hodnocení zahrnuje nejen kvalitu reklamy samotné, ale i přistávací stránky nebo výši maximální CPC. Cena na kliknutí o volání je stejná, jako je tomu u prokliknutí reklamy na váš web. Tedy proklik na web stojí například 5,50 Kč, kliknutí na rozšíření vyjde na to samé. Nastavení rozšíření se provádí na úrovni celé kampaně, což vám ušetří dost času.